close
雨後
如此的涼
夜晚
如此寧靜
房間
如此空曠
雙人床
如此寂寞
心情
如此空虛
maby i lose my feel.
maby i can`t control myself
maby i don`t how to do and what to do
maby i just want to find a realfeel
where is it?
is you?
you will that guy? a nice guy...
but i want a realman...ha ha ..
maby....
now i lose my key
so cant find a answer
now ...maby can give an incentive...
it will be better....
ha ha ha .....



from... milk 20090704...


哈...我又失眠了..
現在是7/4早上5:30..
本想說有個聊天的伴..
還說快結束了回家會陪我聊天..
結果那個人聊沒幾句竟然跑去睡了..
還有人在努力工作..
怕打給那個人被念..不過..
好險有小黑和小v陪我..
睡不著的晚上有你們真好..
就說嗎..你們不能同時秀逗..
不然我可是會瘋掉啊..
小黑..等我姐嫁出去後..
就有你的新家囉..呵...
今天是7/4了..又是活力一天的開始..
fighting..今天我晚班..
好心人事來幫幫我開大市囉...
我會打從心底感謝你 的...
arrow
arrow
    全站熱搜

    AIKO 搗蛋妞 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()